چرا به استفاده از برنامه flipd نیازمندیم؟

 

زمان بندی، تنظیم تقویم و برنامه روزانه از جمله موضوع هایی است که اهمیت خیلی زیادی در زندگی مان دارند اما مشکل اینجاست که برنامه ریزی برای زندگی کار هرکسی نیست. 
خیلی وقت ها موقعیت هایی پیش آمده که برنامه های مختلفی را برای زندگی ریخته اید اما نهایتا دو یا سع روز به انها عمل کرده اید و نتوانسته اید که به برنامه خود پایبند باشید.

بدون شک یکی از عواملی که باعث عمل نکردن به برنامه هایتان و نرسیدن به کار و زندگیتان می شود همین گوشی در دست شماست.
تلفن های همراه مانند چاقویی برنده هستند که علاوه بر مفید بودن میتوانند یک زندگی را تباه کنند. اگر به اطرافیان خود نگاه کنید در 24ساعت روز اکثر ساعات را در حال استفاده تلفن های همراه خود هستند، چه بسا که خود شما نیز یکی از این افراد باشید. استفاده های مکرر در روز علاوه بر اینکه به سلامتی شما آسیب می رساند نظم زندگی و امور روزانه شما را نیز بهم می زند. طبیعی است که دوری از تلفن همراه در چنین شرایطی دشوار باشد اما راه حل چیست؟

 
امروز قصد داریم برنامه ای را به شما معرفی کنیم که در زمینه برنامه ریزی و انجام امور روزانه برای شما مفید است. برنامه Flipd به راحتی میتواند زمان استفاده شما از گوشی تلفنتان را کاهش بدهد. اپلیکیشن Flipd به شدت میتواند برای افرادی که در حال تحصیل هستند کمک کند تا زمان مطالعاتی خود را مدیریت کنند. اگر شماهم به برنامه ریزی دقیق برای زندگی تان نیاز دارید یا به دنبال برنامه ای برای افزایش تمرکز خود می گرید تا انتهای مقاله همراه با ابر اسمارت باشید.

 

معرفی و نحوه استفاده از برنامه flipd

معرفی برنامه Flipd:


برنامه Flipd  اپلیکشینی برای حذف مزاحمت ها و افزایش تمرکز است که مخصوص سیستم عامل اندروید به گوگل عرضه شده است. اپلیکیشن Flipd  که توسط flipd inc ساخته شده است در گوگل پلی رتبه 4/1 از 5 را دارد. این برنامه بیش از 1000000 بار توسط کاربران بارگیری شده است و از لحاظ گرافیکی بسیار عالی و جذاب است. طراحی اپلیکیشن Flipd انقدر تمیز و مرتب است که به راحتی می تواند هر کاربری را به سمت خود جذب کند. در دنیای دیجیتال وجود برنامه ای کاربردی مانند flipd برای مدیریت زمان به معنای واقعی یک موهبت است.

 

معرفی و نحوه استفاده از برنامه flipd

نحوه استفاده از برنامه Flipd:

 

برنامهٔ flipd یک برنامه کاربردی برای افزایش تمرکز شما است.  
پس از آنکه اپلیکیشن را نصب کردید و وارد برنامه شدید برای شروع میتوانید یکی از حساب های گوگل یا فیسبوک را انتخاب کنید و یا اینکه با وارد کردن نام و نام خانوادگی خود و نشانی پست الکترونیکی یک حساب برای استفاده از برنامه بسازید.
وقتی که وارد برنامه می شوید با یک تقویم کاری و قسمت های مختلفی از برنامه رو به رو می شوید. مانند خیلی از اپلیکیشن های دیگر در برنامه flipd میتوانید در قسمت پروفایل اطلاعات خود را ثبت و یا ویرایش کنید. 
در ابتدای صفحه اصلی (Home) برنامه بخش هایی برای اندازه گیری زمان در امور مختلف را مشاهده میکنید که شمال قسمت هایی از جمله:
Study live
Pomodoro
Custom
Detox 
Sleep
Hobbies
Unplug live
هستند. شما می توانید با انتخاب هر یک از این بخش ها برای زمان مشخصی گوشی خود را قفل کرده و مانع مزاحمت ها شوید.

 

معرفی و نحوه استفاده از برنامه flipd

وقتی گوشی قفل می شود دیگر نمیتوانید تا پایان زمان برنامه کاریتان از گوشی استفاده کنید. (البته ناگفته نماند که همچنان میتوانید از گزینه های تماس و پیام گوشی خود استفاده کنید اما برنامه ها و شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام، تلگرام، واتساپ، تویتر و... از دسترس خارج میشوند و اعلان های آنها دیگر نمایش داده نمی شود.)
در قسمت پایین صفحه میزان زمان انجام فعالیت های شما نمایش داده میشود. علاوه بر آن با کلیک بر روی آیکون نمودار میتوانید میزان فعالیت های خود را در طول هفته و ماه مشاهده کنید. یکی از خوبی های این برنامه گروه های مجازی آن است. شما با عضویت در این گروه ها میتوانید با افراد دیگر در مدیریت زمان خود رقابت کنید. فقط کافی است نام گروه را جستجو کرده یا اینکه یکی از گروه های پیشنهادی را انتخاب کنید و در آنها عضو شوید. البته قفل برنامه را به راحتی میتوان باز کرد.

 

معرفی و نحوه استفاده از برنامه flipd

 

معرفی و نحوه استفاده از برنامه flipd

 

دیگر اپلیکیشن های مفید برای کنترول زمان و برنامه ریزی:

 

برنامه های دیگری نیز در زمینه امور روزانه و برنامه ریزی در گوگل پلی و اپ استور هستند که می توانند به شما کمک کنند. برای مثال برنامه forest که به نوعی از رقبای برنامه flipd به شمار میرود. رتبه اپلیکیشن forest در گوگل پلی 4/7 از 5 است و عموم نظرات کاربران درباره آن مثبت است.
در طراحی جالب این اپلیکشن شما با یک درخت سر و کار دارید. یعنی وقتی که گوشی خود را کنار می گذارید یک درخت در برنامه شروع به رشد می کند. هرچقدر که شما زمان کمتری از گوشی استفاده کنید درخت شما بزرگ تر می شود. با این حال برنامه flipd حجم کمتری از فضای دستگاه را اشغال میکند و امکانات بهتری نسبت برنامه forest دارد.