با افت‌های اخیر شرکت متا، هنوزهم شبکه‌های اجتماعی متعلق به مارک زاکربرگ با ایجاد کوچک ترین تغییر در امکانات خود سرو صدای زیادی در رسانه‌ها ایجاد می‌کنند. البته متا از مدتی پیش اعلام کرده بود که قرار است امکان پین کردن پست ها در پروفایل را اضافه کند. 

با استفاده از قابلیت پین کردن پست‌ها، تولید کنندگان محتوا و ادمین‌های پیج های اینستاگرام قادر خواهند بود پست‌های خود را در بالا ترین نقطه صفحه پروفایل کاربری پین کرده تا در دید کاربران بازدید کننده باشد. تا قبل از این پست‌های ممتاز یک پیج با گذشت زمان در آرشیو پست‌ها به سختی پیدا میشدند. 

محدودیت این امکان تا 3 پست می‌باشد و کاربران اجازه ندارند بیشتر از 3 پست رو در پروفایل خود پین کنند.

 

تقلید از تیک تیک و دیگر پلتفرم‌ ها

البته که تقلید در ایجاد امکانات جدید در شبکه‌های اجتماعی معروف موردی جدید نیست، اما اینستاگرام این امکان را بعد از تیک تیک اضافه نمود. این قبیل موارد نشان دهنده کم توجهی شرکت مالک به بخش شبکه‌های اجتماعی می‌باشد. بدیهی است که این شرکت از زمانی که بصورت رسمی تمرکز خود بر متاورس را اعلام نمود، توجه کمتری به دیگر حوزه هایی که در آنها فعالیت دارد نشان می‌دهد.

 

 

امکان پین کردن پست‌ها به اینستاگرام اضافه شد

 

چگونه پست‌های خود را در اینستاگرام پین کنیم؟

برای پین کردن پست‌های خود در پروفایل شخصی، پست مورد نظر را باز کرده و با کلیک بر روی منوی سه نقطه، پین کردن پست را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که شما تا 3 پست را مجاز هستید در پروفایل خود پین کنید.

 

چه پست‌هایی مناسب پین کردن هستند؟

برای تولید کنندگان محتوا، بهتر است که بدانند چگونه با بیشترین جذب بازدید از این قابلیت استفاده کنند. افراد طبق معمول بهترین پست‌های صفحه خود را که درحال پایین رفتن و گم شدن در آرشیو می‎باشد را پین می‌کنند. در اینصورت مخاطبین جدیدی که وارد صفحه شما می‌شوند، در اولین نگاه متوجه پرطرفدار ترین پست‌های شما می‌شوند. 

بعد از گذشت مدتی از پین کردن پست‌ها، بازدهی پست خود را در بخش اطلاعات آماری تحلیل کنید. مشاهده خواهید کرد که پست موردنظر از بخش نمایه کاربری بازدید بیشتری کسب کرده است.

پایان